3. elokuuta 2017

Hapsuja ja harmaata

DSC_7153

Oon ostanut tän asun sekä topin että housut kesällä kolme vuotta sitten. Molempia yhdisti myös se, etten pahemmin tullut niitä käyttäneeksi uusina. Toppi lähti muistoksi ekalta Berliinin reissultani ja koska ankkuri paidassa sopii mulle kuin nenä päähän. Farkut taas hommasin, kun olin ensin ostanut samat sinisenä ja todennut ne maailman parhaimmaksi farkkumalliksi.

Sekä topille että housuille kertyi aluksi kuitenkin aika vähän käyttöä. Viime kesänä ja varsinkin tänä vuonna ankkuritoppi on tehnyt läpimurron mun vaatekaapissa. Vähälle käytölle jääneisiin farkkuihin läimäisin kolme silityskuvaa ja niistä tuli yhdet lemppareista. Ostin talvisella Singaporen reissullani söpöstä putiikista muutaman mulle merkityksellisen merkin; maapallon, ankkurin ja ananaksen. Maapallo koska maailma, ankkuri koska laivat ja ananas koska se oli söpö ja olin juuri ostanut ananaskengät ja -laukun.

Vaatteet, joissa on enemmän ajatusta kuin vain olla päällä ovat parhaita!

DSC_7165 DSC_7180 DSC_7204 DSC_7161 DSC_7156

2 kommenttia :

  1. Nätti asu :) Monessa blogissa on nyt kesällä ollut esillä lakatut varpaankynnet, jospa munkin täytyis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiiitos! :) Kannattaa, varpaissa pysyy lakat niin paljon paremmin kuin sormissa hah! Mä tykkään, että kaikki 40 kynttä on samanväriset niin oon saanut lakata sormia punaisella jo kyllästymiseen asti :D

      Poista

Kiitos kommentista :)